Friday, June 17, 2011

Panggilan terakhir!



Assalamualaikum w.b.t..

entry kali ni hanyalah ingin mengingatkan kepada semua keluarga Information Management Society tentang beberapa perkara..

Pertama:
Adakah anda telah menjelaskan yuran sebanyak RM10? Jika belum, sila jelaskan dengan segera. bayar kepada Class rap. bagi yang terlupa atau lambat bayar, sila serahkan duit anda kepada mana-mana exco IMS atau terus kepada bendahari IMS.. ingat.. NO RECEIPT NO VALIDATION!


Kedua:
pada hari Khamis bersamaan 30 Jun 2011, akan diadakan perjumpaan bersama Dekan dan Timbalan Dekan. ini merupakan aktiviti WAJIB yang harus di hadiri oleh semua keluarga IMS dari Part 1 - Part 6.. pada hari ini, kelas akan di batalkan.. bertempat di Dewan Sri Temenggung pada jam 8 pagi.

Ketiga:
Program OPKIM akan di tangguhkan. kami masih lagi dalam perbincangan dengan wakil masyarakat di sana untuk sama-sama bermesyuarat tentang aktiviti-aktiviti yang bakal di jalankan dan mengusulkan segala aktiviti yang telah di rancangkan oleh pihak fakulti sendiri. perjumpaan besar-besaran bakal di adakan bersama semua peserta. senarai nama peserta akan di beritahu kemudian.

Sila ambil tindakan yang sewajarnya.
Terima kasih.

2 comments:

W A N I said...

baikkkkk!!!!!

Alia Rahmat said...

terima kasih wanie asri :))